Het belang van out-of-home

Waarom is out-of-home media nu precies zo belangrijk? De volgende 3 feiten vertellen waarom: 

 

  • Overal

Op straat, in de parking, zelfs op het toilet van je favoriete café! Je kan er onmogelijk aan ontsnappen, out-of-home-media is er overal. Of je het nu wil of niet, je kan het niet wegklikken. Het is er en daar moeten de consumenten mee leren leven. Maar voor producenten is het een werkelijke droom. De consumenten kunnen op ieder moment geconfronteerd worden met een campagne van jouw merk, als dat geen top publiciteit is.

 

  • 24/7

Net zoals het overal is, is out-of-home media er ook gewoonweg altijd. 24/7 komt de consument er mee in aanraking. Opnieuw: of je het nu wil of niet, er is geen ontsnappen aan. Maar gelukkig wordt deze uiting van reclame als het minst irritante ervaren door consumenten, ze zijn er al aan gewoon.  Waarom is dat precies zo? Wel, Out-Of-Home bestaat al sinds mensenheugenis en gaat al eeuwen mee, mensen zijn er vertrouwd mee.

 

  • Massabereik

 Iedereen bevindt zich weleens buitenshuis waardoor ook veel mensen een campagne zien. Het gevolg daarvan is dat de campagne een groot bereik heeft. Of het nu gaat om een campagne om over branding of over awareness creëren, iedereen heeft het gezien. Nog een voordeel van het massabereik is dat OOH daardoor ook een zeer snelle bereiksopbouw heeft.